MonoGame – koniec zabawy

Postanowiłem nie zajmować się już dalej MonoGame. Po wstępnej eksploracji tematu uznałem, że własny cenny czas warto poświęcić na coś innego. Podejście do budowy biblioteki interfejsu użytkownika jest interesujące, ale osobiście sam zwątpiłem w samą technologię jaką jest MonoGame. Projekt jest nadal rozwijany przez społeczność, ale nie widzę w nim niczego, co sam silnik ułatwiałby w porównaniu do innych dostępnych narzędzi. Jak to mawiają, nic na siłę?

Ponadto zaangażowałem się kilka tygodni temu w inny, luźny projekt gry przygodowej, która budowana jest w zupełnie innej technologii i prawdopodobnie na ten temat będę chętniej pisał w niedalekiej przyszłości. 🙂

Poza powyższym planuję jednak zdecydowanie odejść od tematyki silników i programowania gier na rzecz programowania webowego. Jako zawodowego programistę JavaScript zainteresowała mnie jednocześnie tematyka Angular2 i React, czym zresztą ostatnimi czasy intensywnie zajmuję się po godzinach. Planuję więcej miejsca i czasu w nowym roku poświęcić właśnie tym bibliotekom, włączając w to tworzenie aplikacji mobilnych.

Oby nowy rok był tak właśnie owocny i produktywny zarówno u mnie jak i u każdego czytelnika!